درباره مراسم طویریج، بزرگترین دسته عزاداری جهان + عکس و فیلم هیأت متخلف کرجی لغو مجوز شد بغضی برای هویزه شکست اشکی برای کربلا جاری شد من کاتبی بیچاره در روزی مهیب گذری بر تاریخ کاشی‌کاری در حرم‌مطهر‌رضوی؛ از دوره تیموری تا کنون محرم و صفر چگونه اسلام را زنده نگه داشته است؟ با آن دست‌های حنایی مستندات تاریخی درباره جایگاه و مقام حضرت زینب(س) مراسم شام غریبان حسینی در حرم مطهر رضوی+ فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۶) آیت‌الله علم‌الهدی: اشک بر سیدالشهدا(ع) از نشانه‌های مؤمن است جزئیات برگزاری مراسم شام غریبان در حرم مطهر رضوی (۲۶ تیرماه ۱۴۰۳) ویدئو| نوجوانانی که دل در گرو حسین(ع) دارند | روایتی از دسته عزای نوجوانان محله احمدآباد مشهد عبور روزانه سه هزار زائر عتبات عالیات از مرز چذابه سید کاظم روح‌بخش، حاجی مشهدی آزاد شد + فیلم ابوالفضل العباس (ع) مظهر ولایتمداری و جوانمردی | عزاداران حسینی به سمت حرم رضوی رهسپار شدند + فیلم حرم امام رضا (ع) در روز تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد + فیلم حال و هوای تاسوعای حسینی در کربلای معلی (۲۵ تیر ۱۴۰۳) برگزاری مراسم تاسوعای حسینی و عزای حضرت عباس(ع) در شهرهای مختلف ایران
سرخط خبرها

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از گرانی مسکن

  • کد خبر: ۲۲۰۶۹۷
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از گرانی مسکن
مرجع تقلید شیعیان گفت: عده‌ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و دادشان درآمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با سید محمد آقامیری استاندار قم، مسئله مسکن را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دانست و اظهار داشت: عده‌ای از مردم از نظر مسکن گرفتارند و دادشان درآمده است. البته یکی از عوامل افزایش قیمت اجاره مسکن، بی‌انصافی بعضی از مالکان است و باید کاری کرد که مالکان هم دست از زیاده‌روی بردارند و با مردم همکاری کنند.

وی توجه به معشیت مردم را از مسائل بسیار مهم دانست و افزود: قیمت ارزاق باید در قم متعادل و نسبت به شهر‌های دیگر کمتر باشد. البته این به تنهایی کار شما نیست ولی می‌توانید به سهم خودتان می‌توانید در این مسئله مؤثر باشید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه قم یک شهر فرهنگی است، گفت: قم در زمان ائمه علیهم السلام هم جنبه فرهنگی داشت و قبور اصحاب ائمه علیهم السلام در قبرستان شیخان قم نیز بهترین دلیل برای آن است؛ بنابراین همه چیز در قم باید از دید فرهنگی و زیارتی دیده شود. ما نمی‌خواهیم قم یک شهر صنعتی بشود. 

وی با تأکید بر حفظ امنیت قم عنوان کرد: لازم است به این مورد دقت و توجه بیشتری شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->